9/13/2014

Sokken, Chips, School en Meer



















Hi!

Ja ja, m'n eerste weekje school zit er op. Introductieweek zit er op, dat had ik wel gemist. Waarschijnlijk vind je me wel een beetje raar, maar na drie weken vakantie wilde ik toch eigenlijk wel weer naar school. Helaas moest ik nog vijf hele weken wachten, die heb ik ingevuld met abnormaal veel werken (voor mijn gevoel) en veel te veel Netflix.
Gisteren als afsluiting van de intro week gingen we Utrecht in en heb ik zulke leuke winkeltjes leren kennen! It's a present was een van de leukste winkeltjes met super schattige spullen. Natuurlijk vergat ik om serieuze foto's te maken die ik jullie kon laten zien, maar een lief klasgenootje heeft wat foto's door gestuurd. (credits below)

Bij de Flying Tiger kocht ik super leuke sokken, (dit zal niet de laatste keer zijn dat je mij hoort over sokken, want ik heb best wel een hele grote verslaving aan leuke sokken.) een zak chips die er zo leuk uitzag dat ik de verpakking nooit weg ga gooien en een old school schrift.



 

Verder werk ik hard aan een nieuwe header en wat aanpassingen in de vormgeving van mijn blog, maar daar hoor of eigenlijk zie je snel meer van:)

Doei!

De eerste vijf foto's zijn gemaakt door: Sanne Heuker
https://www.facebook.com/sanne.heuker
http://instagram.com/bysannee

No comments:

Post a Comment