9/01/2014

Liebster Award!

Hi!

Ja ja m'n eerste award is binnen! naja award? Het is een award onder bloggers die je weer weg geeft als je hem gewonnen hebt.
De regels:
- Bedank de lieve blogger die jou genomineerd heeft.
- Beantwoord de elf vragen die je gevraagd zijn bij deze nominatie.
- Nomineer 11 bloggers. Deze regelt vind ik eigenlijk niet zo leuk, als iedereen lukraak elf mensen     mag uitkiezen weet ik natuurlijk nooit of mensen mijn blog echt leuk vinden of dat ze niet tot de elf mensen komen dus je er ook maar aan toe voegen.
- De mensen die je nomineert mogen niet meer dan 200 subscribers hebben. Laat me even huilen in een hoekje, het is natuurlijk wel een beetje triest dat iedereen nu weet dan ik minder dan 200 subscribers heb. Nu moet ik er zeg maar wel alles aan doen om deze award nooit meer te kunnen winnen.
- Stel je volgers 11 vragen die zij kunnen beantwoorden in hun post.

Dankjewel thecherryboudior.wordpress.com voor de nominatie!
Thank you thecherryboudoir.wordpress.com for this nomination!

Dan de vragen die ik moet beantwoorden, om het zo eerlijk mogelijk te houden schrijf ik op wat me als eerste te binnen schiet.

Waarom ik m'n blog startte?
Omdat ik altijd veel te veel praat en foto's maak waar ik uiteindelijk niets mee doe, als ik een blog zou starten is al dat geklets en zijn al die foto's toch nog ergers goed voor zijn.

Wat is mijn favoriete blog / youtube kanaal?
Geen idee, ik heb op mij computer veel te veel blogs onder veel te veel sneltoetsen die ik allemaal bekijk. Een ding hebben alle blogs gemeen, het zijn allemaal lifestyle blogs. Een tijdje heb ik ook wel beauty blogs gevolgd maar dan ga ik veel te veel geld uitgeven aan nieuwe kwasten en make-up en nog steeds zie ik er uit als een clown.

Wat is je favorite beauty product?
Dat ene ding dat je moet draaien zodat er spul uitkomt dat je onder je ogen moet doen om je wallen weg te werken. Niet dat ik hem gebruikt om wallen weg te werken. het is mijn emergency pukkel bedekker. Het is de perfecte kleur, en het spul dat eruit komt ziet er gewoon hetzelfde uit als alle anderen.

Beschrijf jezelf in een woord en leg uit waarom.
Nee

Waar haal jij in inspiratie vandaan?
Ik haal mijn inspiratie uit van alles om me heen (dit is de meest zweverige zin die iedereen altijd uitkraamt) maar ik zien geen blaadje van een boom vallen en maak dan het meest geweldige gedicht dat er bestaat. Nee. Ik zie iets en dat wil ik dan namaken/schrijven/fotograferen, dat lukt dan 99% van de tijd niet dus doe ik het anders, maar toch een beetje hetzelfde.

Hoe zie je jezelf over vijf jaar?
No Idea! Wel was ik nog van plan op school te zitten, voor kinderen is het nog een beetje vroeg en iets meer lezers op mijn blog zou niet onaardig zijn.

Wie is je voorbeeld?
Als ik nu thuis zou zijn en dat hardop zou vragen zou mijn moeder zeggen dat zij dat natuurlijk is, maar dat was vroeger toen ik nog klein was. Een echt voorbeeld heb ik niet, als ik zo iemand zou moeten zeggen waar ik 'tegen op kijk' (letterlijk genomen zou dat ongeveer de hele wereld zijn, want erg lang ben ik nu ook weer niet) dan zou dat die ene vrouw uit de volkskrant zijn die veel te leuke stukjes schrijft. Als ik zo zou kunnen schrijven....

Wat is je favoriete seizoen en waarom?
In de zomer is dat de winter en in de winter is dat de zomer, misschien wel bekend voor sommige van jullie. In de zomer (als je dat in Nederland zo kan noemen) kijk ik uit naar de kerstboom, en de warme chocolademelk met slagroom als ik thuis kom. In de winter als het donker is wanneer ik naar school ga en donker is als ik thuis kom verlang ik naar m'n bikini en de zon. Maar ondanks dat ik nu wel een beetje verlang naar de winter en kerst heb ik denk ik liever toch zomer.

Wat adviseer je ander bloggers?
Schrijf over iets dan je echt leuk vindt, en wees eerlijk. Je hoeft niet gelijk je hele leven en al je problemen te bespreken, maar doe je niet voor als iemand die je eigenlijk niet bent.

Wat is je favoriete band ever?
Geen idee again. Op het moment vind ik Chef'special en Sam Smith super tof, maar als je het me over een week vraagt zeg ik misschien totaal iets anders.

Nu dan de genomineerden, regels zijn er om te breken (normaal ben ik heel gehoorzaam hoor! al zeg ik het zelf) Maar ik heb maar 5 bloggers kunnen vinden die ik wilde nomineren, want na een uur zoeken had ik een heel lijstje waarvan de helft als een jaar niets nieuws geschreven had en de andere helft had al meer dan 200 volgers. Daarom zijn dit de 5 blogs die ik het leukst vond!

allesovereline.nl
brittamaxime.com
mclifeee.blogspot.nl
uniquelifepassion.nl
xfashionmeep.blgspot.nl

En dan de vragen:

1. Als je morgen in het vliegtuig zou stappen waar gaat je vlucht dan naartoe?
2. Waar word je gelukkig van?
3. Wat doe je het liefst als je een dagje vrij hebt?
4. Wat is jouw favoriete quote?
5. Wat staat er boven aan je bucket-list?
6. Wat heb je altijd in je tas zitten?
7. Wat is jouw favoriete healthy snack?
8. Welke film zag je als laatst in de bioscoop?
9. Wat is je favoriete recept?
10. Wat is het mooiste boek wat je ooit hebt gelezen?
11. Welke vraag wil je jezelf nog stellen en beantwoorden die hierboven niet staat?


Doei!







1 comment:

  1. Bedankt voor je nominatie, maar ik heb deze al vaker gehad, toch bedankt!

    Liefs, Elbrich

    ReplyDelete