9/18/2014

Echte schoonheid zit van binnen

Hi!

Vandaag even een iets serieuzer onderwerp dan normaal, maar wel heel mooi!
18 september 2014 (vandaag dus) is het de eerste en ik hoop zeker niet de laatste NO make-up day.
De brandwonden stichting vraagt meisjes en vrouwen 24 uur geen make-up te dragen om een statment te maken, echte schoonheid zit van binnen. Niet alleen om elkaar te steunen maar ook om mensen met brandwonden of wijnvlekken een geweldige dag te geven.



   

Vanmiddag had ik vier hele lieve meisje voor de camera, die ook mee deden met de NO make-up day.
Op Facebook en Twitter waren heel wat selfie's te zien met #Nomake-upday, een beetje op het laatste moment (gisteren) kwam ik er achter en moest het gelijk aan iedereen vertellen en ze overhalen ook mee toe doen. Veel meisjes vinden het toch geen goed plan om zonder make-up de dag door te brengen, wel jammer maar volgend jaar haal ik ze zeker over!

Doei!




2 comments:

  1. Super actie! Ik kwam er pas veel te paat achter (op school). Heb nooit veel make-up op doe eigenlijk alleen mijn wenkbrauwen en wat mascara anders voel ik me echt wenkbrauwloos... maar vind het wel een goede actie!

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie actie.
    De foto's zien er ook leuk uit!

    ReplyDelete