9/26/2014

Iets om vrolijk van te worden!

Hi!

Flow is met iets nieuws gekomen, de flow weekly. Een schriftje vol met leuke dingetjes, elke week een, om een beetje extra te genieten.

 
  
   
Het aller eerste nummer kwam voor mij als een grote verrassing, ik ben niet zo een vaste lezer die het hele tijdschrift in een keer uit leest als hij op de mat ligt. Ik pik hem stiekem van mijn moeders nachtkastje als hij al een tijdje binnen is, of vraag haar elke dag heeel subtiel of ze hem al uit heeft tot ze ja zegt en ik hem kan bewonderen. Ik ben namelijk verliefd op de vormgeving en de tekeningetjes die overal te vinden zijn. Maar het allerleukste vind ik de verschillende soorten papier die door het tijdschrift heen zitten. Niets half-glanzend FSC papier (even wat moeilijke woorden zodat het lijkt alsof ik precies weet waar ik het over heb) wat elk tijdschrift heeft, maar het hele magazine gedrukt op uncoted papier. Dik en dun papier, hele verhalen geschreven of gewoon een gezellig patroontje dat de hele pagina vult. Van pagina's waar je al je aantekeningen en afspraken kan neer zetten tot tips en verhaaltjes die horen bij het onderwerp van deze week. Het eerste boekje heet 'Bekijk het eens met een frisse blik' daarin in krijg je een paar inzichten in het beginner's mind. Ergens naar kijken alsof je het voor het eerst ziet. Gevolgd door 'Waarom niets doen zo goed voor je is' en 'Het mooie van schoonheid'.

Je kan een abonnement nemen op dit schriftje of het wekelijks uit het bruna schap weg plukken. Er loopt nog een aanbieding van een abonnement waarbij je de eerste 4 schriftjes gratis krijgt, lijkt je dat wat? klik dan hier

Lijkt het je wat? laat het me weten.

Doei!

No comments:

Post a Comment